Regulamin Sklepu AnnaFarm
- Medyczny Sklep Internetowy AnnaFarm, działający pod adresem www.annafarm.pl , prowadzony jest przez firmę AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, NIP 524-121-94-35, REGON 146345585 nadany przez GUS w Warszawie.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pomocą witryny internetowej www.annafarm.pl Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż nowych produktów z zakresu sprzętu medycznego oraz sprzętu służącego do pielęgnacji i utrzymania zdrowia i urody. Szczegółowy opis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług.
- Wszystkie towary oferowane w Sklepie AnnaFarm pochodzą od renomowanych producentów, posiadają wysoką jakość i są pozbawione wad zarówno fizycznych jak i prawnych.
-
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
- Zamówienia można składać drogą elektroniczną przez stronę www.annafarm.pl przez 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. Kontakt pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 lub e-mail biuro@annafarm.pl od poniedziałku do piątku w godz. 900-1700 . Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „ZAMAWIAM”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Klient składa zamówienie przez telefon podając Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na Stronie Internetowej Sklepu oraz ilość Towaru jaką chce zamówić. Następnie, po skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób Dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny. Każdorazowo podczas składania przez Klienta zamówienia przez telefon Sprzedawca informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. Po złożeniu przez Klienta zamówienia za pośrednictwem telefonu, Sprzedawca prześle na Trwałym nośniku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy sprzedaży. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie Towaru będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, jego cenę, koszt Dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową sprzedaży.
Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail biuro@annafarm.pl podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Klient w wiadomości przesyłanej do Sprzedawcy, podaje w szczególności: nazwę Towaru, kolor oraz jego ilość, spośród Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu.
Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w punkcie 4, Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób Dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Na podstawie podanych przez Sprzedawcę informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybraną formę płatności oraz sposób Dostawy.
Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w punkcie 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienia opłacone przelewem zaksięgowanym na naszym koncie poprzez PayU lub bezpośredni przelew lub potwierdzone przesłaniem dokumentu przelewu na nasze konto mailowe lub przesyłki za pobraniem z wyborem przesyłki Paczkomaty InPost, Kurier DPD -złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia (poniedziałek - piątek)
Odbiór osobisty w naszym biurze Kondratowicza 4C/67 piętro 10 - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (pn-pt 9:00 - 17:00) bądź mailowy w celu ustalenia dogodnej dla Państwa i dla nas daty i godziny odbioru. Zazwyczaj możliwy jest odbiór od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00, ale prosimy o każdorazowe umówienie - możliwe są również inne terminy - do ustalenia. Płatność przy odbiorze w formie gotówki lub poprzez uprzedni zaksięgowany przelew na naszym koncie bankowym lub płatność PayU.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. W przypadku zamówień składanych drogą elektroniczną prosimy o potwierdzenie zamówienia poprzez link przesłany na podany przez Zamawiającego adres email. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a AnnaFarm i jej dowodem jest paragon lub faktura VAT dołączona do zamówienia.
- Możliwy jest odbiór osobisty po ustaleniu telefonicznie terminu i formy płatności.
- Przesyłki dostarcza:
- Paczkomaty InPost - czas dostawy 1 dzień roboczy - od poniedziałku do soboty
- Paczkomaty, Punkty DPD, sklepy Żabka - od poniedziałku do piątku
- Firma Kurierska DPD, czas dostawy 1 dzień roboczy - od poniedziałku do piątku - możliwa dostawa na sobotę - osobna pozycja w cenniku dostaw.
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
- W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
-
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary
- szybka płatność PayU
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,
- tradycyjny przelew bankowy na konto sklepu.
- odbiór osobisty - gotówka lub wcześniejszy przelew PayU lub przelew tradycyjny
Dane do przelewu:
AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67,
AliorBank, nr konta: 58 2490 0005 0000 4530 1984 9118
W celu szybszej identyfikacji prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.
- Paczkomaty InPost - czas dostawy 1 dzień roboczy - od poniedziałku do soboty
- Klient jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaż terminie do 5 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W wypadku nie wywiązania się przez Klienta z płatności w terminie o którym mowa Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępne w zakładce Reklamacje i zwroty na dole strony głównej. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Postępowanie reklamacyjne.
- Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie.
- Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, prosimy o pomoc w sporządzeniu przez kuriera posiadanego przez niego protokołu rozbieżności.
- Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym trybem postępowania reklamacyjnego:
- Prosimy o kontakt pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1700, lub na adres e-mail: biuro@annafarm.pl i poinformowanie nas o zaistniałym problemie,
- Następnie prosimy o odesłanie produktu który chcą Państwo zareklamować na nasz adres, AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszą Państwo szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy. Druk reklamacyjny dostępny w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo, telefonicznie lub na wskazany przez Państwa adres o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@annafarm.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1700, e-mail: biuro@annafarm.pl . Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
- Dane kontaktowe: adres - AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, e-mail: biuro@annafarm.pl , telefon (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1700.