kom. 882 772 585         tel. (22) 292 48 58        e-mail   biuro@annafarm.pl

Złóż zamówienie do godziny 16:00 wyślemy dziś (pn-pt)

Tanie przesyłki od 9,9zł. Kurier DPD 24h - dostawa NA JUTRO (pn-pt) Możliwa DOSTAWA na SOBOTĘ

Wszystkie produkty do natychmiastowego odbioru w biurze Warszawa, Kondratowicza 4C/67 piętro 10

Odbiory Pn - Pt 9:00 - 17:00 - Płatność gotówką, kartą, blikiem, PayU, przelew. prosimy o wcześniejszy tel. 882 772 585 - inne terminy na telefon

Reklamacje i zwroty

Szanowni Państwo,

w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58,  kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600, e-mail: biuro@annafarm.pl . Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres firmowy:

AnnaFarm Anna Kruszewska ul. Kondratowicza 4c/67 03-242 Warszawa.

Ważne! Zwrotowi podlegają wyłącznie towary w stanie nienaruszonym, nieuszkodzone odesłane wraz z paragonem lub fakturą. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Reklamację rozpatrujemy do 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Pieniążki zwracamy do 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym ponieważ ich nie odbierzemy. Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie na konto bankowe.


Odstąpienie od umowy sprzedaży. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępne w zakładce Reklamacje i zwroty na dole strony głównej. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Postępowanie reklamacyjne.

  • Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie.
  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, prosimy o pomoc w sporządzeniu przez kuriera posiadanego przez niego protokołu rozbieżności.
  • Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym trybem postępowania reklamacyjnego:
  • Prosimy o kontakt pod nr tel. (22) 292 48 58,  kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600, lub na adres e-mail: biuro@annafarm.pl i poinformowanie nas o zaistniałym problemie,
  • Następnie prosimy o odesłanie produktu który chcą Państwo zareklamować na nasz adres, AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszą Państwo szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy. Druk reklamacyjny dostępny w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo, telefonicznie lub na wskazany przez Państwa adres o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  • Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@annafarm.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  • W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600, e-mail: biuro@annafarm.pl . Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Dane kontaktowe: adres - AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, e-mail: biuro@annafarm.pl , telefon (22) 292 48 58,  kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600. 

W CELU POBRANIA FORMULARZA ZWROTU REKLAMACJI KTÓRY PROSIMY WYPEŁNIĆ I DOŁĄCZYĆ DO ZWRACANEGO ZAMÓWIENIA NALEŻY POBRAĆ PLIK Z LINK

FORMULARZ_ZWROTU_REKLAMACJI_ANNAFARM

 

BĄDŹ SKOPIOWAĆ PONIŻSZY TEKST Z OBSZARU MIĘDZY PRZERYWANYMI LINIAMI

 

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

FORMULARZ ZWROTU REKLAMACJI ANNAFARM

Nazwa produktu

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

 

Wartość zamówienia: …………………………………………………………………

Powód zwrotu / reklamacji:

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

 

DANE KUPUJĄCEGO:

Imię i Nazwisko: ……………………………………………………………………………

Ulica/numer domu: ………………………………………………………………………

Kod pocztowy i miejscowość : ……………………………………………………

Nr telefonu: ……………………………………………………………………………………

E-mail: ……………………………………………………………………………………………

 

DANE RACHUNKU BANKOWEGO ZWRACAJĄCEGO TOWAR:

 

                                                   

 

 

 

Oświadczam, że zapoznałam się z warunkami zwrotu/reklamacji oraz z regulaminem zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego AnnaFarm Anna Kruszewska.

 

 

 

……………………………………………………………………………

Podpis klienta

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep Medyczny AnnaFarm Warszawa Kondratowicza4C/67 piętro 10 pn-pt 9:00 - 17:00 sob 10:00 - 14:00 tel. 882 772 585 wszystkie produkty dostępne Laktator Avent Tuba inhalacyjna Philips Optichamber Podgrzewacz Inhalator Philips Essence Elegance Family Home Sterylizator Nawilżacz powietrza Ciśnieniomierz dla dzieci termometr bezdotykowy bidony butelki smoczki pieluchy
Sklep internetowy od home.pl