

kom. 882 772 585 tel. (22) 292 48 58 e-mail biuro@annafarm.pl
Tanie przesyłki PACZKOMATY 9,9zł. Kurier DPD 24h 13,90 - dostawa NA JUTRO (pn-pt) Możliwa dostawa na SOBOTĘ
Wszystkie produkty do natychmiastowego odbioru w biurze Warszawa, Kondratowicza 4C/67 piętro 10
Płatność gotówką, wcześniejszy przelew lub PayU. Godzina odbioru - prosimy o wcześniejszy tel. 882 772 585
Szanowni Państwo,
w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600, e-mail: biuro@annafarm.pl . Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres firmowy:
AnnaFarm Anna Kruszewska ul. Kondratowicza 4c/67 03-242 Warszawa.
Ważne! Zwrotowi podlegają wyłącznie towary w stanie nienaruszonym, nieuszkodzone odesłane wraz z paragonem lub fakturą. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Reklamację rozpatrujemy do 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Pieniążki zwracamy do 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym ponieważ ich nie odbierzemy. Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie na konto bankowe.
Odstąpienie od umowy sprzedaży. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępne w zakładce Reklamacje i zwroty na dole strony głównej. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Postępowanie reklamacyjne.
Dane kontaktowe: adres - AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, e-mail: biuro@annafarm.pl , telefon (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 900-1600.
W CELU POBRANIA FORMULARZA ZWROTU REKLAMACJI KTÓRY PROSIMY WYPEŁNIĆ I DOŁĄCZYĆ DO ZWRACANEGO ZAMÓWIENIA NALEŻY POBRAĆ PLIK Z LINK
FORMULARZ_ZWROTU_REKLAMACJI_ANNAFARM
BĄDŹ SKOPIOWAĆ PONIŻSZY TEKST Z OBSZARU MIĘDZY PRZERYWANYMI LINIAMI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FORMULARZ ZWROTU REKLAMACJI ANNAFARM
Nazwa produktu
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
Wartość zamówienia: …………………………………………………………………
Powód zwrotu / reklamacji:
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
DANE KUPUJĄCEGO:
Imię i Nazwisko: ……………………………………………………………………………
Ulica/numer domu: ………………………………………………………………………
Kod pocztowy i miejscowość : ……………………………………………………
Nr telefonu: ……………………………………………………………………………………
E-mail: ……………………………………………………………………………………………
DANE RACHUNKU BANKOWEGO ZWRACAJĄCEGO TOWAR:
Oświadczam, że zapoznałam się z warunkami zwrotu/reklamacji oraz z regulaminem zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego AnnaFarm Anna Kruszewska.
……………………………………………………………………………
Podpis klienta
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -